Om mig

Mitt foto
Jag gillar att vara med kompisar och att läsa

söndag 6 mars 2011

Sundsvall

Hadde ledigt på fredag och åkte bil till Sundsvall. Vi var där med mina kusiner och deras föräldrar. Jag badade på Himla badet och sov på hotell. Det var ju Melodifestivalen i Sundsvall så jag sov på samma hotell som Saalem alfakir sov på (vet inte hut namnet stavas). Var på Ikea, mamma och pappa köppte lite saker till vårt nya kök och jag köppte mjuk glass :P på lördan åt vi på en thailändsk resturang och jag provade en ny pizza som heter Chao Chao som var jätte god. Nu är vi hos mormor och morfar och jag är jätte trött. Jag ska äta här. När vi är hemma ska jag tvätta håret.

2 kommentarer:

  1. hej, jag bara undrar om du har någon bild på hotell rummet och om du vet vilket rum saalem alfakir hade :)

    SvaraRadera
  2. Ja, hur såg rummet ut? vad hette hotellet? Vad kul att du sovde på samma hotell som saalem alfakir sov på. Det skulle jag också vela. ganska coolt B-)

    SvaraRadera