Om mig

Mitt foto
Jag gillar att vara med kompisar och att läsa

tisdag 8 mars 2011

Luflandet

Idag var jag med Tove. Vi spelade biljard och sen skulle hon gå och klippa sig i stan på Headline. När hon satte sig på stolen så sa hon åt mig att det skulle bli snyggt, men när hon ställde sig upp och gick ut så sa hon att det vart jätte fult. Hon har köppt en mössa nu som hon ska ha på sig.

Det här var före hon klippte sig
Och det här var efter hon klippte sig


Sen gick vi på mcdonald och åt. Vi vart jätte mätta. Sen for vi hem med buss och var med Gabby och Isabel. Sen gick vi in till Leklandet. Isabel ville inte det men vi gick in ändå, och jag tror hon hade ganska kul ändå. Det fanns nya banor som jag aldrig sett förr. Där träffade vi Alexander & Jonas haji, Elik och Jonas hajis kompis som vi var med.


Tove tar av sig sumo dräkten
Gabby och Jonas sumo brottas och båda ramlar
Alexande står på banan och ser när sin bror förlorar mot en tjej
Tove fixar håret medans Gabby kämpar med att ta sig upp
Gabby knuffar omkull Jonas och tove garvar ihjäl sig
Jonas är på väg att hjälpa Gabby upp när hon ramlat men när gabby konner upp knuffar hon omkull Jonas
'
Där står jag och kör någonting jag inte vet var det heter men det är as kul
Gabby är på väg att ramla. Det är jätte svårt att stå på dom där gråa öarna.
Där bakom jömmer sig lilla Isabel för kameran


Där tar Gabby i med full kraft och försöker kasta den där saken så hårt som möjligt på Isabel så hon ska ramla av den där ön men lyckas inte. spelet går ut på att knuffa den där saken på varandra tills alla ramlat utom en som blir vinnaren.
Där får jag den där och ska försöka he omkull Isabel på andra sidan
Men lyckas inte få omkull henne, hon klarar sig och skickar iväg den där till mig igen
Där står Gabby och väntar tills hon får bollen
JAA, hon fick den
Men skickar iväg den så fort hon kan
Där sitter Tove och Gabby på en stång och slår varandra med kuddar
Jonas tror han är cool och gör någont konstigt framför kameran
Nu har han slut på miner och bara står där
GRATTIS TOVE!
där bak står Jonas och väntar på att det är hans tur snart.
Där skrattar dom ihjäl sig för inget
Jonas har tjatat så mycket att han också vill köra och Gabby hoppar av så att han kan få köra
VÄNTA! jonas måste fixa mössan först
Efter att Tove vunnit har Jonas fått ont mellan bena.
"Fan, den där stången gör ju ont"
säger han :)

Förlåt att bilderna inte blev bra men det var många rörliga bilder och jag hade bara min mobil med mig.
Efter det var vi ute lite, pratade och gick till Elik för att rasta hans hund. Sen gick vi till en busskur och väntade på att Isabels buss skulle komma. Sen fick jag åka bil hem med Tove och hennes pappa. Ska gå och lägga mig nu, är ganska trött.
God Natt!

1 kommentar:

  1. Toves hår vart väl inte så dumt. Men gillar håret lite bättre förr :P

    SvaraRadera