Om mig

Mitt foto
Jag gillar att vara med kompisar och att läsa

lördag 26 mars 2011

Stan

Hej, Idag var jag på stan med Isac, Matilda och Elik. Vi var inte inne på så många affärer, vi var kanske inne på 3, 4 st. Isac köpte ett nytt skal till sin mobil på Teknik Magasinet. Vi gick in på McDonald och åt, Sen bestämde vi oss att vi skulle gå till Fortet. Matilda ville inte men vi lyckades övertala henne till slut. Vi hette Slua Noja Nu, vi fick 800 poäng. När vi kom ut frågade vi Matilda om hon tyckte det var kul och det tyckte hon. Vi köpte en dricka när vi kom ut och vi pratade lite och hade kul.


Där ser man Elik knyta sina nya skor.

Jag har en känska av att Elik gillar sina nya skor

Mm, Matilda Dricker upp sin goda cola så fort som möjligt :)

Jag vet inte om Isac vill dricka mer av sin dricka? Han vill någ bara smaka lite med tungan.



 Sen gick vi in på Intersport, Elik har köpt nya skor nu. Vi var där tills det stängde, sen gick vi till bussen och väntade. På väg hem gjorde vi massa Fula miner så jag tror att alla på bussen tror vi är annorlunda. Till alla minerna sa vi Cameron ( Maria Montazamis man). Vi sa olika meningar men i alla meningarna sa vi Cameron. Sen gick Isac och Matilda av bussen för dom precis där bussen stannar och så bor dom grannar. Jag hoppade av vid konsum och det gjorde Elik med. På vägen hem råkade jag ta en omväg. Nu väntar jag på att Isac ska komma till mig för vi ska vara med varandra och sen se körslaget. Vår Mentor är ju med där så vi måste ju typ se :)
Heja Team Lisa!
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar