Om mig

Mitt foto
Jag gillar att vara med kompisar och att läsa

tisdag 15 mars 2011

Körslaget

Idag fick jag veta att min mentor Brager ska vara med i Körslaget. Jag kom till skolan och då sa en kompis till mig att Brager ska vara med i körslaget :) Han ska vara med i Lisa Miskovskys lag. Han har fått gå och hålla den hemligheten i flera veckor nu, Jag har faktist sett honom lyssna på musik på bibblan, kanske det är någon av låtarna han ska sjunga :P Hela skolan vet att han ska vara med, vissa i klassen har gjort lappar och sånt som dom har tejpat fast på dörrar, väggar och bänkar på skolan där det står "Rösta på Team Miskovskys lag". Alla pratar om det på skolan.



Heja Team Miskovsky!

Om ni vill veta lite mer så kan ni gå in på sidan genom att klicka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar