Om mig

Mitt foto
Jag gillar att vara med kompisar och att läsa

lördag 16 april 2011

Spökboll


Vi hadde spökboll i Fredags på skolan. Det var ganska tråkigt för dom vi körde mot fuskade. Förra året kom vi med i semifinalen men nu gjorde vi inte det. I finalen var det någon 8:a mot 6a och 6a vann för dom fuskade. Men jag är ingen dålig förlorare så jag sa grattis till alla. Dom hade spelat ganska bra och det var ju första gången dom var med på det här. Vårt Tema var Pyjamas/Mys kläder.

Så här såg jag ut på spökbollen
 Isac ska he en kudde i sin dräkt så han ser ut som en telletabbis
 Josefine ska också leta en kudde så hon kan göra som Isac
 Här är Jesper med morgonrock.
                                               Nu har Isac fått fast kudden på rumpan
 Elik har morgonrock och sminkat sig så han ser trött ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar