Om mig

Mitt foto
Jag gillar att vara med kompisar och att läsa

fredag 1 april 2011

Sista dagen som 13 åring!

Hello, längtar till imorgon för då fyller jag 14 år :D Vill bara gå och lägga mig tidigt så att det blir 2 april. Idag hade jag väldigt kul på skolan, ALLA sjöng till mig på matsalen idag även om jag fyller år imorgon men dom ville ändå. Alla tittade på när klassen sjöng, jag skrattade jätte mycket, barn och fröknar log och skrattade. Efter sången så var det några som kom och grattade mig. Sen gick jag på statoil med Lovisa, Josse, Adam, Tim och Alexander. Vi köpte en marabou, den tog slut nästan på direkten. Alla skulle dela så man fick bara lite var. På vägen till Statoil satte Alexander och Adam ihop sig med en tröja. Det såg lite konstigt ut men. Ni ska få se bilder.


Alex är den långa killen i tröjan och Adam den korta.






Nu är det Tim och Adam som sitter ihop med varandra


Oj, Dom ramla visst. Vi fick hjälpa dom upp.

Ska gå och lägga mig nu.
God Natt!

1 kommentar: