Om mig

Mitt foto
Jag gillar att vara med kompisar och att läsa

fredag 18 februari 2011

FREDAG!

Äntligen är det fredag. När jag vaknade imorse var jag super trött. Nu kan man äntligen sova ut :) Idag har jag inte gjort något speciellt, bara sett på tv och lyssnat på music på datorn. Men just nu lyssnar jag på musik och ritar. Jag har ritat många teckningar men just nu ritar jag Bruno Mars. Jag har hållt på med bilden i 3 dagar tror jag, men jag har inte ritat 3 dagar i sträck utan någon gång då och då. Jag fortsätter rita på lunch rasterna. Men nu ska jag gå.
Byebye

3 kommentarer:

  1. Sv: Tack! :D Vad roligt :D Det är så härligt att rita och måla! Jag ska nog rita en hel del i veckan så jag har mycket att lägga upp :)

    SvaraRadera
  2. Tack pernilla :) ÄLSKAR att rita. Det är typ det bästa jag vet. Man kan bara hitta på saker att måla. Jag brukar måla av kändisar. Jag har ritat av en kompis i klassen. Han såg min bild på Bruno Mars och ville att jag skulle rita av honom. Han heter Jim :) Jag tog kort med mobilen så bilden blev inte den bästa precis :)

    SvaraRadera